Najczęściej zadawane pytania

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

100% zamówień złożonych do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego! Jeśli towar można wrzucić do koszyka i go zamówić to jest dostępny w naszym magazynie. Jeśli mamy problem by skompletować zamówienie poinformujemy Cię tego samego dnia roboczego i poinformujemy kiedy paczka zostanie nadana. 

Zamówienia złożone po godzinie 12:00 wysyłamy kolejnego dnia roboczego.

 

Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 6 miesięczną gwarancją.

 

Jak sprawdzić status zamówienia?

Otrzymasz od nas wiadomość e-mailową z potwierdzeniem zamówienia oraz z linkiem do śledzenia zamówienia. Jeśli mamy problem z realizacją zamówienia staramy się każdym możliwym kanałem skontaktować z klientem i wyjaśnić sytuację.

 

Czy i kiedy mogę zmienić zamówienie?

Zamówienie można bezpłatnie modyfikować do momentu otrzymania wiadomości e-mailowej odnośnie realizacji zamówienia. Gdy tylko zauważysz błąd lub będziesz chciał wymienić produkt bezzwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 721 870 210 lub e-mailowo: sklep@best-accessories.pl

 

Czy wysyłamy paczkę za granicę?

Na tą chwilę nie wysyłamy paczek za granicę.

 

Z jakich firm kurierskich korzystacie?

Współpracujemy z firmami kurierskimi Inpost, Poczta Polska, Ruch. Oferujemy również wysyłkę do punktów odbioru: Paczkomaty, Paczka w Ruchu, Odbiór w Punkcie Żabka, Orlen.

 

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

  • najlepiej korzystając z wyszukiwarki, która znajduje się na górze strony.

  • przeglądając główne kategorie w menu na górze

 

Czy można składać zamówienia bez konieczności rejestracji na stronie?

Zamówienia można składać wybierając w opcję "Złóż zamówienie bez zakładania konta".

 

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Każda transakcja jest potwierdzana na wskazany adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał zakupu bez rejestracji.

Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?

 

Zamówienie można bezpłatnie anulować do momentu otrzymania wiadomości e-mailowej odnośnie realizacji zamówienia. W tym celu bezzwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 721 870 210 lub e-mailowo: sklep@best-accessories.pl

Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony produkt? Jak to zrobić?

Wszystkie informacje na ten temat znajdą Państwo w naszym regulaminie:

https://www.best-accessories.pl/regulamin,p2.html

 

Co zrobić, gdy nie wiem jaki produkt wybrać?

Nasza obsługa doskonale zna sprzedawany asortyment, dlatego chętnie służymy radą jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiednich akcesoriów. W przypadku pytań lub jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasi pracownicy pomogą dopasować odpowiedni produkt do Twoich potrzeb.

 

Czy mogę połączyć zamówienia złożone na stronie?

Tak, istnieje taka możliwość. Natomiast klient samodzielnie nie może tego zrobić. Aby połączyć kilka zamówień wystarczy skontaktować się z nami i poinformować, które zamówienia mamy połączyć. Nasz Dział Obsługi Klienta zrobi resztę.

 

Czy oferowane produkty są oryginalne?

Oferujemy oryginalne produkty oraz najwyższej jakości zamienniki. Każdy produkt posiada szczegółowy opis wraz z informacją czy jest to zamiennik czy produkt oryginalny. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

 

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.